Workflowen
Vi sætter dette op som en “child flow”, så vi kan koble det til enhver hændelse, vi vil fange. Efter at have indsamlet information om brugeren i Okta, stopper vi workflowet hvis brugeren ikke har en "managerEmail", så det ikke kører unødigt.

Workflow opsætning for Office 365 Manager del 1: Tjek, om administratoren er indstillet, og hent bruger-ID fra Office 365 
Det sidste trin i forberedelsen er at læse oplysninger om brugeren i Office 365. Dette er for at finde det interne Office 365 ID, som vi derefter kan bruge i det næste trin, hvor vi bygger API-kaldet.

Workflow opsærning for Office 365 Manager del 2: Skriv de data, vi skal sende, og URL'en for API-kaldet, og kald Graph API'et
Vi kan nu opsætte selve API-kaldet, og bruger en connector til Office 365 og en "Custom API Action". (Læs mere om fordelene ved Custom API Action). Det eneste dette kræver af os er at specificere relativ URL* og hvilke data vi skal sende over. Vi komponerer begge ud fra de attributter, vi har indhentet i den første del af workflowet; brugerens Office 365 ID fra "Read user” og e-mailadresse til manager for kaldets data.
Efter at vi har etableret en Custom API Action, afslutter vi workflowet med en “Return Error IF” (ikke vist på skærmbillederne), som returnerer en fejl, hvis kaldet for at angive en manager mislykkedes. Dette er for at rapportere fejlen tilbage til workflowet for kaldet, så den er synlig der, og dermed gøre fejlsøgning lettere. Hvis vi ønsker det, kan vi tilføje yderligere håndtering eller meddelelse, hvis sådanne fejl opstår.
*Relativ URL er delen efter “https://graph.microsoft.com/v1.0"